söndag 15 november 2009

091115

Söndag idag och en otroligt seg sådan! Jag vaknade ett idag (!!) av att det var så himla varmt så jag visste typ inte vart jag skulle ta vägen, hade de inte vart så varmt hade jag nog antagligen kunnat sova några timmar till. Inte gjort allt för mycket idag, känner mig så trött hela tiden och kroppen känns typ febrig och mitt ena öga bara rinner hela tiden... uusch jag vill inte bli sjuk nu, hatar att vara sjuk fast de gör väl iofs alla men..

Helgen iaf har vart massa mys. I fredag drog jag och Fridolf till Zarah och glodde idol och drack lite vin. Massa mys<3 Men buu att Eddie åkte ut, he is sweet as candy;P haha. Snöade som faan gjorde de också men allt vart ju borta dagen efter, så himla typiskt. Sedan igår kom Zarah ut hit och vi skulle kolla på Twilight eftersom Fridolf inte hade sett den och vi ska kolla på New moon nästa helg och det kan vara ganska bra att kolla på ettan först:P haha. Är seriöst hela kär i twilight-serien:P haha.

Hmm händer i veckan då? Jobbar två dagar denna veckan iaf så de känns skönt, pallar inte att vara hemma mera. Blir så jävla rastlös! Men får se vad jag ska hitta på de andra dagarna. Nu ska jag iaf krypa ner och kolla film.

Cv)

Inga kommentarer: