onsdag 18 november 2009

091118

Idag vart jag tillbaka på jobbet igen, kändes faktiskt skönt. Dock vart de lite svårt att komma upp imorses, har börjat att sova så där dåligt igen så det blev inte många timmar sömn inatt direkt.. men ska ju bara jobba imorron igen och sedan är jag ledig tills på fredag vad jag vet:)

Va även iväg och tog influensasprutan idag. Fy fuck vad mycket folk det var där, skulle vart för folk upp till 30, ahh eller hur typ alla var ju pensionärer. Fick vänta i ungefär en timma innan vi fick ta sprutan. Men tyckte inte att det var så farligt sen iaf, kändes ju knappt och här har jag gått och oroat mig i onödan:P haha. Mår prima nu också, känns typ ingenting i armen, får la se hur de känns imorron när jag vaknar:P haha.

Drig sedan iväg till Martina, där även Cicci var. Kul att träffa henne igen då det var ett tag sedan:) Kollade Bonde söker Fru och kom fram till att Martina ska starta ett eget program som jag och Cicci ska vara programledare för:D haha. Våran humor på hög nivå!:)

Cv)

Inga kommentarer: