onsdag 25 november 2009

091125

Inte okej detta alltså, jag har blivit sjuk.. :/ buu. Kände igår eftermiddag att jag hade massa ont i halsen, kändes som att det satt en tennisboll där varje gång som jag svalde. Sen på kvällen fick jag huvudvärk, ännu mer ont i halsen och frossa, så gick och la mig kvart över åtta igår för att jag inte orkade hålla mig vaken. Vaknar idag av att det känns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst, tennisbollen är fortfarande kvar, feber, frossa och täppt i näsan. Det är väl ändå ganska "tur" att jag inte har fått någon hosta, om man ska se nått positivt i de hela menar jag. Va faan jag har inte tid med detta ju!

Hade inte fått så jätte många dagar att jobba denna månaden men fick nu jobba hela denna veckan förutom idag. Även fått nya uppgifter på jobbet, vi har skickat ut en massa enkäter till kunderna så har fått till uppgift att sammanställa dessa så min chef sa igår att jag får jobba hur mycket jag vill framöver och detta skulle vi gå igenom imorron. Plus att vi har frukosten på fredag och då är det även julfest.. Varför var jag tvungen att bli sjuk nu för?! Gick hemma en och en halv vecka förut, kunde väl ha blivit sjuk då istället..

Nu ska jag lägga mig och sova en stund till..

Cv)

Inga kommentarer: