fredag 14 augusti 2009

Fredag

Blev att jag drog till Skövde med Fridolf och Anna idag, mysmys. Blev inte så jätte mycket schoppat men lite iaf, köpte vänner-boxen (typ den bästa serien som finns tror jag), en tröja, en stor ring som jag har letat efter och en mascara. Köpte den där nya mascaran som går som reklam på tvn nu, steletto eller nått heter den. Iaf modellen i reklamen får typ 40 meter långa ögonfransar utav denna mascaran, vet att det är tillgjort/lösögonfransar men tänkte iaf testa bara för att:P haha. Vart väldigt nära att köpa en kobratelefon också men gjorde aldrig de och nu ångrar jag mig nästa lite, de är så jävla balla och lätt att jag ska ha en sådan när jag flyttar hemifrån.

Vart så sugen på att dra till Ullared förut också och på vägen till Skövde kläcker Fridolf de med:P haha. Så de kanske blir en tripp dit när vi har fått lön^^

Kvällen kom iaf att bli väldigt lugn, har ingen lust/ork eller att göra nått speciellt. Har en huvudvärk som bara ligger och väntar på att få bryta ut, har dock haft de i ett par dagar nu så hoppas att de går över snart, är väldigt irriterande. Så därför hade jag tänkt att bara ligga i sängen och mysa framför tvn, fast hade jag fått välja hade jag ju velat vara med dreamy ;)

Nu när jag skrev rubriken fick jag den där jävla låten på hjärnan, Fredagsmyyyyyyys.
Finns det någon mer irriternade låt?

Cv)

Inga kommentarer: