söndag 9 augusti 2009

090809

Usch vilken seg dag, känns verkligen som en typisk söndag. Har sovit ganska dåligt inatt, vet inte om jag bara har legat konstigt eller vad jag har gjort men jag har iaf skit ont i min arm. Kan inte ligga på höger sida eller lyfta armen för högt för då gör de skit ont. Hoppas att jag bara har legat konstigt eller nått så att det inte är en infektion eller nått annat.

Iaf daig är det inte riktigt lika fint väder som de var igår, eller fint är de ju men det ä inte lika varmt så det känns inte riktigt som sola och bada väder. Gick därför och la mig i sängen igen när jag hade käkat frukost imorses, läs grillrester från igår, så här ligger jag fortfarande och har inte orkat klä på mig eller nått^^ Ikväll med blir de bio med Fridolf, vi ska se Sommaren med Göran de blir nog skoj:) Men ska ju som sagt inte åka förrän ikväll så jag kan ligga och lata mig här ett tag till;P

Cv)

Inga kommentarer: