torsdag 13 augusti 2009

090813

Idag har jag gjort en massa husliga grejer bara känns de som:P Har tvättat, skalat potatis (fast jag inte ens äter potatis^^), vart ute och gått lång promenad med hunden, ringt till facket och sedan fick jag värsta rycket att storstäda mitt rum:P Så nu är det skinande rent med en nybäddad säng:) Vart precis klar med allt och skulle bara dammsuga och tro faan att det börjar åska då, så de vart ju bara till att vänta tills de åskat och blixtrar klart vilket de gjorde för en liten stund sedan så nu kan jag bara njuta och göra vad jag vill resten av kvällen. Skulle även ha gått till banken och fixat lite grejer men tiden bara sa poff och så vart den över sex och banken var stängd, så får ta de en annan dag helt enkelt^^

hmm funderar på om jag ska lägga mig och kolla på en film kanske.. jaja får se vad jag tar mig till^^

Cv)

Inga kommentarer: