söndag 9 augusti 2009

090808

Idag har det verligen vart sommar! Har legat ute och solat och badat typ hela dagen, är även fått sommarens första myggbett. På ryggen, typiskt att det sitter på ett ställe som man inte kan klia på:P Har vart ganska trött idag, vaknade nämligen tio i sju imorses av att tvn stod på, alla lampor var tända och att jag fortfarande låg med kläderna på och sminket helt utsmetat i ansiktet typ. Haha somnade visst ifrån allting igår:P

Frida har vart är och stekt och badat hela dagen^^ Sedan kom lite folk hit på kvällen och vi grillade och drack och hade de massa mys:) Mamma och pappa skulle typ ta vara på sista semesterdagen, vilket innebar att supa till de^^ haha. Min släkt kan ju bli lite som de blir när de dricker, haha men roligt hade vi iaf och det kommer nog att bli minst lika kul den 29:e när det blir kräftskiva:P

Nu har jag iaf tvättat av mig sminket, vilket jag kom ihåg/hann göra innan jag gick jag la mig:P Så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite på tvn. Imorron blir det sol och bad för hela slanten igen(Y)

Cv)

Inga kommentarer: