söndag 23 augusti 2009

090823

Vart ju på bröllop igår då Nicklas och Ulrika gifte sig. De vart jätte fina båda två och det vart fint i kyrkan trots att det inte tog så lång tid där, vilket jag är tacksam för då jag och kyrkor inte riktigt går ihop^^ Iaf efteråt bar de av till Tolsjö bygdegård där den sedan blev en riktig brakfest! Trodde faktiskt inte att det skulle bli så mycket som de blev, men skit kul var de iaf. Fick en jätte bra bordplacering med helsköna människor, blev mycket skålar och en massa lekar då vi tävlade bord mot bord. Vårat borde hette Halmstad och vi skrek halmstad heeela kvällen så min röst är helt fuckad idag. Linnea som vart lekledare vid vårat bord hade till uppdrag att se till att alla hade att dricka hela kvällen och jag tror aldrig att mitt glas, eller någon annans vid vårt bord heller för den delen, vart tomt någon gång. Vi drack säkert 3 flaskor vin var eller nått:P haha. Man fick en lott vid sin plats när man kom som det sedan var dragning på och jag vann en champangeflaska:P Hela kvällen vart så jävla kul och lyckad och jag orkar inte skriva om allting för då skulle de bli en hel bok typ men de som var toastmaster och toastmadame hade verkligen lyckats skit bra med allt.

Dock känner jag mig otroligt segt idag, har skit ont i ena armen så den kan jag knappt lyfta upp ordentligt + att jag brände mig på en cigg igår så mitt pekfinger gör ont som faan! buu på de. Men nu är jag så trött så att jag ska nog ta och sova en stund till, palla att jag ska jobba imorron också, känner inte för de just nu kan jag säga..

Cv)

Inga kommentarer: