onsdag 26 augusti 2009

090826

Usch vilken dag, bröjade precis kass redan imorses när jag kom till jobbet och det har inte blivit bättre under dagen kan jag säga. Det första mailet jag öppnar handlar om en kund som gått till tidning och som det fanns en artikel om idag, yey eller inte.. Sedan har de ringt på som faan, dessa ettriga skåningar. Jag skyllar allt på Skåne^^

Mitt öga har vart helt cp idag också, ni vet sånadär nervryckningar som man kan gå ibland? har haft sånna i ögat hela dagen så nu gör de faan ont och det ser ut som att jag går och blinkar åt alla också:P hahah.

Nee nu ska jag kila upp och sätta på kaffe för nu blir de snart bingo:p Ska vinna storkovan på
34 000:- hade jag tänkt:P

Wish me good luck!
Cv)

1 kommentar:

Kusin.. =) sa...

Det där lät ju inte så kul! Men tipspromenaden är spännande... Vad skönt att ni fixat priser, för min dag gick fortare än jag trott! :P