tisdag 25 augusti 2009

090825

Idag har jag vart sjukt jävla trött! Så ska alldeles strax ta och sova hade jag tänkt, blir ju till att gå upp imorron och jobba igen. Dagen på jobbet idag har vart hmm massa av allt ungefär, typ 3000 mail, massa kunder som ringt och vart hur sura som helst idag och sedan en massa lappar så de vart skönt när klockan äntligen vart kvart i fem och man fick gå hem. Men fick lön idag iaf så det är ju en positiv sak:P haha.

Har suttit en sväng på balkongen nu och druckit kaffe och tjötat skit när man pappa kläcker dagens kommentar:P haha. Min bil ska besiktigas(stavning?) imorron,, yey, så han har hållt på och grejat med den och så sa han att när han öppnade motorhuven förut flög nått stort ut därifrån. Vi konstaterade att det vart nog en fladdermus men pappa kläcker ur sig att det nog var en fjäril, hahahah. Hur jävla stora fjärilar brukar han se? hahah. Kanske inte vart så kul egentligen nu när jag tänker efter men jag är otroligt trött så skrattar åt minsta lilla ungefär^^

Ne nu ska jag ta och sova. Ska åka bussen imorron och nu ska ju alla åka till skolan så kommer ha huvudvärk när jag kommer till jobbet... nice eller inte.

Cv)

Inga kommentarer: