tisdag 11 augusti 2009

090811

Då vart de jobb idag igen, kände att jag vart ganska trött när klockan ringde imorses och det var rätt segt att gå upp, men de gick:P haha. Va roligt att se de flesta som har kommit tillbaka efter semestern igen ju:) Pratade även med min chef idag eftersom jag endast jobbar två dagar till nästa vecka och då vet jag ju inte hur de blir. Så gick in och kollade med henne hur de skulle bli till höst och ifall jag inte fick vara kvar om jag kunde lämna hennes som referens. Hon visste inte riktigt nu hur de skulle bli men att hon var jätte nöjd med mig och absolut ville ha kvar mig. Så för tillfället fick jag timanställning till 2010! :D fast vi skulle kolla i December hur vi ligger till och så och förhoppningsvis kan jag få ett vikariat då! Yey, massa glad är jag nu bara för de:P Om och jag säger om de inte blir så att jag blir kvar så har jag redan ett annat jobb på gång kanske, så nu känns det mycket bra:)

Är ledig nu tills på måndag så frågan är vad man ska hitta på då? Visst skönt att vara ledig lite när man har jobbat hela sommaren men ganska gött att jobba med så man fortsätter att vara i sina rutiner^^ Imorron ska jag och Zarah åka och spela bingo iaf, jackpoten är uppe i 30 000:- och de hade vi tänkt att vinna:P haha. Annars funderar jag på att kolla på en film nu, min bror har tagit tillbaka sin vänner-box så kan ju inte kolla på de längre:P buu, haha. Ska faan ta och köpa mig en egen, vänner är bra skit!:D

Cv)

Inga kommentarer: