söndag 16 augusti 2009

090816

Fy faan vad jag är seg idag! Blev lite fest igår, Zarah hörde av sig och ville supa vart inte sen på att säga nej:P haha. Vi började hemma hos Zarah, vart dock bara vi två för ett Emma dissade oss;P Vi kan också pussas;P haha. Men vi hade jävligt roligt ändå. Sedan drog vi vidare till Persson där det vart lite folk, men v inte så social där känner jag^^ Träffade även Emma påvägen dit, mysmys. Jag och Zarah bestämde oss för att dra en sväng till Plantis och säga hej medans de andra gick till puben. Vi låtasades (okej vi kanske inte behövde låtasas) att vi var 15 år igen och jätte fulla på en cider:P haha. Det var ganska roligt att bete sig som fjortis igen:P haha.

Men sedan ledsnade vi på de så vi drog till puben istället, påvägen dit vart vi inte riktigt normala:P haha. Me som sagt vi hade roligt, vem behöver en massa folk liksom? Jag och Zarah kan roa oss själva jätte bra:P haha. Satt på puben ett tag, sedan kom Emma, Staffan och Rebecca och joinade oss. Vi pratade en massa hultanminnen och hur jävla sjuka vi egentligen var då:P haha. Jag och Zarah avslutade kvällen med en kebabtallrik, mums^^

Idag är man ju inte direkt på topp kan man säga, otroligt trött fast jag redan har sovit hur mycket som helst och massa halsont och hosta. Hmm de kan nog bero på att man gick ute i regnet i bara klänning och då får man nog skylla sig lite själv.. Men iaf idag händer de inte mycket, är typ storm ute så ska snart krypa ner i sängen igen och kolla lite film, Upp och jobba imorron också, känner jag för de nu? hmm nej.

Tror att jag gjorde bort mig en aning igår också, hmm men de märker vi:P haha

Cv)

<3

Inga kommentarer: