torsdag 4 december 2008

Torsdag

Dagen har spenderats med Fridolf, alltid lika roligt:) Åkte in till stan för att ta en fika, vilket slutade med att vi satt där i ett par timmar och pratade om typ allt, mys:) Efter de drog vi till myspys, vi skulle kolla in lite julklappar till varandra, vi brukar typ aldrig köpa något seriöst till varandra så då vart myspys ett bra ställe:P haha. Tror nog att jag har hittat den perfekta julklappen till dej Frida, haha:D Sedan blev att vi gick in och kikade lite i alla de andra affärerna också, men de finns ju inte så många så de gick ganska snabbt^^ haha. Kikade in en sväng på Bokia också och kollade ifall Om jag kunde drömma fanns där och alla tre i den serien fanns också! Så jag vet ju vad jag ska köpa efter jul iaf:P haha. Åkte även en sväng till Lagret och Skohuset. Men eftersom min plånbok känns ganska tom för tillfället blev det inget shoppande för mej idag..

Alltid lika roligt att umgås med dej Fridolf!:D
Nu blir det snart mat och sedan blir det Heroes:D
Köss!


Frida, jag chansar på att detta blir årets julkapp, haha! :D

Inga kommentarer: