tisdag 9 december 2008

22.55

Har precis vart iväg och simmat lite med Fridolf, de vart riktigt nice:) Men känner att det kanske inte vart så bra med tanke på att jag typ är sjuk. Så nu är min hals ännu värre, känns ungefär som att det sitter ett sandpapper i strupen varje gång jag sväljer.. Baaah, jag vill inte var sjuk!! Jag hatar att vara sjuk. Och dessutom hur bra intryck ger man på en intervju om man sitter och hostar och snorar? Skräpning nu! Gör mej frisk!

Är dessutom inget trött alls och jag ska upp tidigt imorron för att jag måste ta en tidig buss och typ vänta en timme inne i stan innan intervjun börjar, palla liksom, och dessutom har jag inte gått upp tidigt på flera månader. Kommer faan vara död imorron!

Nee istället för att sitta här och klaga kanske jag borde gå och lägga mej och iaf försöka att sova, wish me good luck! :)
Köss!

Inga kommentarer: