måndag 22 december 2008

22/12

Uusch vad jag är trött idag! Kvällen spenderades hemma hos Cicci igår:) Började med att Therese ville göra kola och Cicci en kladdkaka, så de satte igång att baka, kan ju säga de att inget av de riktigt blev som de skulle^^ Men gott vart de iaf:) Vi kikade på Heartbreak Hotel och Jimmi kom också förbi:) Han hade även med sej en massa filmer så det slutade med att vi blev sittandes där och kollade på filmer. Det blev mycket skratt, prat och mys<3

Efter att Therese och Jimmi dissat oss så satt jag och Martina kvar hos Cicci som skulle åka till Sälen tidigt på morronen. Men när klockan vart tjugo i fem imorses kände vi att det kanske vart dags att gå hem. När vi kom ner i hallen mötte vi Cicci´s mamma som precis hade kommit upp och vi skulle hem och sova:P haha.

Jag och Martina kom också på våra nyårslöften:D
Supa, knulla och åka polisbil.

Hur som helst så vart de en riktigt trevligt kväll igår, fast är så jälva trött idag så funderar på om jag ska sova en liten stund. Annars ska jag och syster göra lite julgodis sen. Kanske att man få någon julkänsla då, men de är mycket tveksamt..

Don´t know what to do..

Inga kommentarer: