söndag 7 december 2008

Söndag

Igår vart det myskväll med tjejerna, Therese och Martina hade bestämt att det vart obligatoriskt med mjukisar annars kom man inte in:P haha.

Började kvällen med att vi åkte upp till pizzan och köpte mat och sedan tillbaka hem till Martina. Det vart mumma^^ Sedan fortsatte vi med singstar. Alltid lika kul och Therese vart på extra bra humör och lite såkåt i Janne tror jag:D haha. Fick ont i magen av allt skratt och tårarna bara rann:P haha.

Sedan kollade vi på Britney-For the record. Jag tycker faktiskt om Britney, hon är cool och hon har fått stå ut med så jävla mycket de senaste åren så när hon satt där och grät i tvn kunde man inget annat än att tycka synd om henne. Som Therese sa, man ville bara vara vän med henne och krama om henne.

Sedan blev det film. The notebook. Den vart riktigt bra och så himla romantisk. Så som kära som dom vart när de vart gamla så vill jag också ha de när jag blir gamla. Det vart verkligen ÄKTA kärlek.

Sedan vart det bara jag, Therese och Martina som satt uppe och jaa.. vi hade det ganska kul åt kanske lite udda grejer:P haha. Sötast vart Therese som satt precis framför tvn och asgarvade!:D haha. När klockan vart halv fyra så drog Therese och Martina iväg till Grädde på fest, kände inte riktigt för de så jag drog hem ist. Men när jag väl kom hem vart jag inte ett dugg trött så satte på en film och somnade ungefär vid fem.

Är huuuuuur trött som helst idag, känns typ som att jag vart ute och festade eller nått igår:P Vaknade dessutom med en förkylning i morses, buuuu. Har inte gjort allt för mycket idag, typ käkat och kollat på Ugly Betty. Så nu tänkte jag sätta mej med min Ben & Jerry´s glass och kolla på Heroes. Mumma! :)
Köss!

Inga kommentarer: