onsdag 10 december 2008

Intervjun

Sådär nu är intervjun avklarad och den gick bra. Har jobbet om jag vill, men vet inte riktigt hur jag ska göra.. Är nämligen bara provisions baserad lön och det känns ganska piss. Men har tills på onsdag att bestämma mej då utbildningen börjar så får ta och tänka över de lite. Ska även på möte hos arbetsförmedlingen på tisdag, hade fått brev om de idag, angående jobbgaranti för ungdomar så dom kanske har ett bättre jobb att erbjuda mej med fast lön ist. Jaja, får väl se hur det blir.

Annars är jag dundersjuk! Hade nästan ingen röst när jag vaknade, lät ungefär som att jag vart i målbrottet, så tänkte ungefär att den här dagen vart ju körd med tanke på intervjun. Men det gick bra, rösten fungerade någorlunda bra men att jag svettades som en jävla gris p.ga febern vart ju mindre kul. Kom hem och vart helt slut och somnade nån timma eller två och vaknar ist av att jag fryser som faan! Så sitter här nu med filt och hela köret. Det får nog bli lite cola och film nu så kanske man kan må liiite bättre:P
Köss!

Inga kommentarer: