onsdag 17 december 2008

Skövde

Snacka om att jag vart trött imorses och kände verkligen inte för att gå upp när klockan ringde. Blev ganska sent igår då jag satt uppe och kollade på Titanic som gick på tvn. Men upp kom jag iaf till slut och det bar av till stan och hem till Zarah. Sedan drog vi till Skövde och skulle hitta en nyårsklänning.

Första stoppet vart hemma hos Freddie för att hämta en grej. Men hittade inte riktigt till han så ringde så han fick förklara men vi fattade inte riktigt då heller:P haha. Till slut hittade vi iaf hem till han och han måste ha trott att vi vart riktigt blåsta som inte fattade någonting:P haha.

Sedan åkte vi vidare till Maxihuset för att kolla in de nya Gina och HM, kan säga att de vart precis kass. Vi kollade typ i ALLA affärer men hittade vi några klänningar? Neej, det slutade med att jag köpte ett par skor ist:P haha.

Efter att ha ilat runt i Skövde hela dagen drog vi hema till Zarah igen. Höll på att somna på vägen hem för att jag vart så jävla trött:P haha. Vet iaf en som ska lägga sej tidigt i kväll, och de vet vi ju hur de blir med de;P haha. Färgade håret på Zarah och drack kaffe och hade de mys. Hela dagen har vart helt mys<3

Annars får kvällen bestå av lite tv-tittande, måste ju kika på Bonde söker fru idag ju:P haha jag diggar de^^

Tack för att jag får veta...

Inga kommentarer: