fredag 26 december 2008

Annandag jul

Nu så är julen i stort sett över och kan ju inte direkt påstå att det har känts som jul någon gång de senaste dagarna.

Julafton spenderades hemma med familjen. De vart mycket mys, käkade massa julmat,gillar iofs inte så mycket på julbordet men ändå:P, drack gott, delade ut klappar och kollade på Kalle Anka. Fick b.la en massa flytta-hemifrån grejer vilket jag vart mycket nöjd med:), typ den största chokladasken jag har sett^^, Om jag kunde drömma - Har redan börjat läsa den och har blivit helt frälst i den:P, en film, ljuslyktor och ett air hockey spel av Fridolf, haha:P

På juldagen kom Ewa och Fredric hit och firade julen med oss, så det blev ungefär som en extra julafton igår^^ Sedan kunde jag och Zarah inte riktigt bestämma oss om vi skulle gå ut eller inte, men typ i sista minuten bestämde vi oss för att gå ut iaf. Så vi satt i Zarahs lägenhet och roade oss varandra, drack och spelade Guitar Hero. Måste säga att de vart ett riktigt rolig spel men att jag vart precis kass:P haha. Vart iaf hur roligt som helst på Terrassen, dansade tills fötterna värkte och det var kul att träffa en massa folk som man inte hade sett på flera år kändes de som. Tack för igår Zarah!<3

Idag så kommer det att bli ganska lugnt, känner mej otroligt seg! Annars imorron så ska vi ivgä och fira jul med pappas syskon. Eftersom vi blir så himla många så kan inte alla träffas på julafton så gör vi de lite senare ist, funkar lika bra de:P Så de kommer att bli mys:) Sedan på söndag ska jag åka iväg till Skövde och kolla in mellandagsrean lite och försöka hitta en klänning till nyår, hmm ja vi får väl se hur de går med de:P

Nee nu ska jag lägga mej framför en film och sova eller nått:P
Ha en fortsatt trevlig jul:)
Köss!

Inga kommentarer: