tisdag 22 juni 2010

100622

Två dagar kvar att jobba sen har jag semester:) Känns helt sjukt på något vis att vara ledig under sommaren. Då man är timanställd får man ju alltid jobba alla dagar då de andra ska vara lediga så känns skönt att vara ledig på sommaren, även om det bara är två veckor, för första gången sedan jag slutade nian:P

Jobbat idag iaf, jobbade kvällen så de har vart en ganska lugn dag. Händer ju inte allt för mycket nu under sommaren de tre timmarna man sitter själv. Ringer liksom ingenting och vi ligger så bra till med allt pappersarbete så kan bli en aning långtråkigt.

Ungefär en vecka kvar tills Rhodos med, yey!:D Ska bli otroligt skönt och längtar efter att få komma bort! Har dock inte skrivit någon packningslista eller handlat in de som fattas men pass och pengar har jag iaf:P ska dock bara växla in tiill euro så är de redo sen:P haha.

Känner att jag egentligen borde gå och sova då det är jobb imorron igen men har fått tillbaka sömnproblemen igen (baaaah!) så känns liksom ingen ide att gå och lägga sig i tid för jag är ändå inte utvilad när klockan ringer. Då kanske jag har sovit max fyra timmar, känns ganska värt.. Faan vad jag hatar detta! Sömn är typ heligt ju, måste ha sömn! Men nej de vill inte John Blund att jag ska få så är väl bara till att le och se glad ut eller nått..

På tal om ingenting, min a-kassa funkar ÄNTLIGEN! Nästa ett halleluja-moment över detta:P haha.

Cv)

Inga kommentarer: