tisdag 8 juni 2010

100608

Usch, vad jag inte gillar att vara sjuk.. buu! Näsan bara snorar för fullt, hostar sönder typ allt som finns, svettas som att det 976873730 grader här och känns som att jag har sandpapper i hela halsen. Så jävla typiskt att man ska bli sjuk när man väl får jobba liksom. Men gick till jobbet iaf, den stålkvinnan som jag är eller inte:P Vid två pallade jag inte mer och drog hem till Zarah och slöade lite, som btw hade fått biljetterna!:D yey, imorron är de tre veckor kvar till vi åker, massa kul!:D

Nu sitter jag här och typ pinar igenom varje andetag som jag tar då det känns som ett helt jävla projekt, inte roligt alls att vara förkyld! :/ Utanför smattrar regnet mot fönstret och måste säga att jag tycker att det är ganska mysigt. Brukar somna så skönt utav de, får vä se om de kommer bli någon sömn överhuvudtaget i natt. Den som lever den får se.
Fick hem en massa nya filmer idag plus att nya VR dapp ner i brevlådan idag, så nått har jag att göra imorron iaf^^

Cv)

Inga kommentarer: