söndag 13 juni 2010

100612

Åhh börjar bli så trött på att vara sjuk! Men som tur är så börjar jag att bli frisk så det är skönt iaf. Tjejerna ville att jag skulle följa med ut men kände att det var bäst att stanna hemma så att jag inte åker på skiten igen, börjar bli sjukt trött på att gå hemma. Jag liksom längtar nästan som jag vet inte vad till måndag så jag kan gå till jobbet och har nått att göra liksom:P Iaf, Ola och Therese kom hit med smörgåstårta, kladdkaka med jordgubbar och vin, mumma!:D Dock vet jag inte hur smörgåstårtan smakade eftersom jag är allergisk på skaldjur men det andra vart gott:P haha.

Nu är det mindra än 3 veckor tills vi åker till Rhodos!:D och kan jag längta mer? hmm nej tror inte de:P Ska bli så jävla skönt att komma bort och få lite sol och värme. Åker ju såklart med de bästa av de bästa<3 Nästan så att man måste börja att skriva packningslista eller vad säger du Fridolf?;) haha. Jag och Therese pratade om att dra ihop ett gäng och dra till Peace and love nästa år, har ju velat åka dit nu ett par gånger och nu hittat någon som vill följa med;P Om de är någon som vill så är de bara till att hacka på;)

Söndag imorron igen, vart faan tar alla veckor vägen?:O Imorron har vi bestämt lite filmmys:) (trots att jag knappt gjort nått annat denna veckan^^) Vi ska kolla The notebook, finns det någon finare film än den eller? Skulle inte tro de:) Klockan är nu snart två och jag är inte ett dugg trött, vilket kommer leda till att jag sover bort halva dagen imorron och inte kommer kunna lägga mig i tid och därför vara sjukt trött på måndag när jag ska upp och jobba.. Baaah!

Ska nog försöka få John Blund att hälsa på mig lite;)

Cv)

Inga kommentarer: