fredag 4 juni 2010

100604

Idag har vvi vart inne i staden och kollat på studenterna. Grattis Louice och Fredric! :D känns helt sjukt att det redan är två år sedan man själv tog stundent och man längtade tillbaka som faan när man stod där och kollade på alla andra:P Vart helt kanonväder idag också, äntligen sommar! Dock har jag redan lyckats bränna upp mig och ser ut som en kräfta ungefär:P Varför kunde man inte ha fått bra pigment eller vad de nu ska vara så att man kunde bli kanonbrun med en gång i stället?;P Jaja, de går ju över och får missbruka solkräm i fortsättningen. Dock har jag en aning ont på mina axlar eftersom bh-banden har legat och skavt mot de brända så de är inte så jätte skönt just nu:S^^ Men de går väl också över:P haha.

Lite skönt att endast ha jobbat en dag denna veckan och ska inte jobba förrän fredag igen så de är lite nice med lite mini sommarov innan jobbsommaren börjar:)

Efter student drog vi ute till Håkantorp och firade kusinerna lite smått:) sedan drog vi in till stan och hämtade upp Rickard och satte oss ute på altanen ett tag. Dock blev det lite småkyligt och fullt med myggbett på kroppen så vi kände att det var dags att tänka på refrängen så att säga:P

Nu står jag här med insmorda (?) kräftröda axlar med bh-bandskav och tänkte slänga på lite vänner på tvn, alltid trevligt^^

Cv)

Inga kommentarer: