torsdag 10 juni 2010

100610

Först vill jag säga grattis till bästaste Fridolf på födelsedagen! <3

Annars händer inte allt för mycket, ligger fortfarande hemma och är sjuk. Igår låg jag typ helt utslagen i soffan hela dagen och orkade verkligen inte göra nått. Vart liksom en helt projekt att bara gå ut med hunden runt kvarteret.. buuuu! Vill ju vara frisk tills imorron så jag kan gå och jobba, får väl se senare ikväll hur jag mår. Nu ligger jag iaf nerbäddad i sängen igen, vart upp i ca 20 minuter sen orkade jag inte mer så la mig igen. Hur kul är detta på en skala liksom? Dötrist skulle jag vilja säga. Jag som hade tänkt att baka en tårta till Fridolf:P Hmm, kanske har tur att min syster är snäll idag och vill göra den åt mig(A) haha. Jag har ett paket att hämta ut med lite kläder som jag beställt så nått positivt idag iaf och att jag får äta mycket glass eftersom det är febernedsättande,P mohaha.

Nej, nu orkar jag inte vara vaken längre..

Cv)

Inga kommentarer: