tisdag 29 december 2009

091229

Då vart denna arbetsvecka snart gjord också, bara en dag kvar sen är det lite ledigt igen:) Känns mycket bra då jag är så trött hela tiden eftersom jag inte sover ordentligt.. Shame on me!

Idag ialla fall, ringde till A-kassan, IGEN ungefär 69393536 gången jag ringde dit, men hade fått hem papper på de papper och intyg och skit som jag hade skickat in att det fattades något som jag inte förstod vad så vart bara att ringa till dem igen. Och denna gången fick jag för en gångs skull prata med en vettig person och egentligen vart de inte jag som hade skickat in fel papper utan att arbetsförmedlingen inte hade skickat till dem/fått fel information osv. Så blir till att skicka iväg ett mail till handläggaren imorron och förhoppningsvis få detta fixat innan jag blir galen på skiten! Annars har det varit väldigt lugnt på jobbet. Vi har jobbat undan en massa idag så finns typ ett ärende att göra imorron^^ känns väldigt bra så att en massa gammalt inte ligger, dock känns det som att de kommer att bli en ganska seg dag då det har varit mycket lugnt på telefonerna och nu finns det inget papperarbete att göra heller... hmm, jaja den arbetsdagen ska väl ta slut den också antar jag:P haha.

Nyår på torsdag då. Har inte bestämt mig än vad jag ska göra, kommer väl bli bestämt samma dag känns det som:P haha. Men det vore kul om du kom ut till oss Emma fast vet ju redan att du har beslutsångest:P hahah.

Cv)

Inga kommentarer: