tisdag 1 december 2009

091201

Usch vilken dag. Blev väckt kvart över sju imorses av att hunden ville gå ut, vart bara till att pallra sig upp efter ca 3 timmars sömn och bege sig ut i kylan. När vi kom in igen hade jag tänkt att jag skulle lägga mig och försöka sova igen vilket vart omöjligt då jag hostade tills jag inte fick luft varje gång som jag la mig ner, så fick sitta upp och försöka sova.. Efter nån timma utan sömn gav jag upp och visste seriöst inte vad jag skulle ta vägen för att jag var så himla trött. Mamma tvingade i mig ännu mer hostmedicin och bullrade upp med 50 kuddar i soffan och bäddade ner mig där. Lyckades nog sova 1-2 timmar. Ungefär så här har de hållt på hela dagen och jag är så trött så jag vet inte vad. Imorses trodde jag att jag skulle dö elle något för att jag var så trött men kunde liksom inte ligga ner... baaaah!

Jag och mamma gick ner till affären på förmiddagen och det måste ha varit en rolig syn för alla som såg. Jag går och hostar tills jag inte får någon luft ungefär och mamma ser ut som en pensionär som har förstoppning eller nått när hon går för att hon fått sådana rygproblem.. Inte lätt att heta Andersson alla gånger.. Känner mig dock lite piggare nu efter att ha fått sova ett par timmar iaf, men undviker fortfarande att prata för mycket.. Ska jobba imorron iaf, men börjar inte förrän 11.15 och är som sagt telefonfri fram till halv fem och sen brukar det inte ringa så mycket på kvällarna så det ska nog gå bra om jag bara kan få lite sömn i natt...

Cv)

Inga kommentarer: