måndag 21 december 2009

091221

Nu är det tre dagar kvar till julafton, känns inte ett skit kan jag säga. Har int någon julkänsla överhuvudtaget.. Trots att man gjort allt julgodis, köpt alla julklappar, klätt granen och att det är en massa snö ute, känns inte ett dugg iaf. Hmm kanske kommer.

Idag då, är sjukt kallt ute! Vart -20 när jag gick upp imorses och då är det inte så lockande att sätta sig i en kall bil och åka till jobbet, helst skulle man ju vilja krypa ner i sängen och sova. Men vart bara till att pallra på sig så mycket kläder som man kunde och dra till jobbet. Men vi har haft lite julmys idag med hemmagjort bröd, godis, pepparkakor, julmust, julmusik och julklappar så det har vart en helt okej dag ändå:) Känns dock lite surt att jobba i två dagar till då nästan alla andra är lediga men är väl bara till att bita ihop antar jag..

I helgen så bakade vi som sagt en massa julgodis, pepparkakor och gjorde pepparkakshus. Pepparkakshuset blev nog så misslyckat som de kan bli:P hahaha. Aldrig att det ska bli bra men ändå envisas jag med att göra de varje år:P haha. Sedan klädde vi också granen, dock väldigt tidigt i år, brukar inte göra det förrän dagen innan annars men det är mysigt iaf:)

Nu ska jag kila upp till mamma och ha lite mys då vi är själva hemma ikväll:) Har ju sovmorron imorron som tur är:P

Cv)

Inga kommentarer: