söndag 13 december 2009

091213

Redan tredje advent, helt sjukt!
Nu har jag så gott som blivit helt frisk, dock fortfarande lite snuvig, när ska detta släppa liksom? Iaf har jobbat hela veckan och får nu jobba hur mycket jag vill i december vilket kommer innebära att jag jobba hela månaden, yey!

Idag har hemmanfrun Caroline vart i farten:P Började med att baka lussekatter imorses, blev jätte fina och jätte goda:) Sedan storstädade jag mitt rum och då menar jag verkligen storstädade. Dammade av över allt och torkade med rengöringsmedel och skit så det doftade massa gott, tvättade av min spegel så man nu kan se sig själv ordentligt^^, bäddade rent i sängen och dammsög. Sedan slog jag in alla julkappar så det är nästan klart nu, har bara en kvar men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Och nu har jag tagit en välbehövlig dusch och sitter nu här och varvar ner lite innan Gossip girl börjar, okej är lite mer än en timme dit men ändå^^

Vart förresten och köpte mig ett par skor i fredags, var ganska behövligt då de jag hade nu knappt gick att använda då sulan var sönder och man blir pissblöt så fort det var blöt ute:P Men nu har jag ett par nya hela och fina skor. Tittade dock inte på prislappen när jag såg dom så fick punga ut med 500 när jag stod vid kassan, men de vart de värt:P

I veckan händer nog inte allt för mycket, ska som sagt jobba hela veckan och sen ska försöka att träffa Martina så att hon kan få sin present. Är dock ett tag sedan hon fyllde år men bättre sent än aldrig^^ hehe.

Cv)

Inga kommentarer: