söndag 6 december 2009

091206

Andra advent idag redan, helt sjukt vad fort det går! Är det bara jag som känner att man inte riktigt hänger med? Börjar äntligen att bli frisk nu! yey. Har typ vart sjuk nu i två veckor och det suger getballe. Vart så gott som frisk förra helgen men då började jag att hosta en massa som satt i sig i ungefär en vecka och vägrade att försvinna. Åkte visst på en riktig influensa där och vart tvungen att ta det massa lugnt så att jag inte skulle hosta till mig en lunginflammtion. Men nu hostar jag inte alls lika mycket längre, endast om jag anstränger mig för mycket typ och näsan börjar att bli snuvfri eller vad man ska kalla de:P haha. Så imorron ska jag jobba igen och det känns bra, höll på att bli galen av att gå hemma ju. Chefen har också sagt att jag kommer att få jobba så mycket som jag vill och det känns också bra, skönt att veta att man kommer att få pengar liksom. Dock är jag redan klar med mina julkappar, alla utom en:P Ja, jag vet lite knäpp när det gäller sånt, har nog fått det efter min farmor hon vart likadan:P

Annars idag har jag inte gjort allt för mycket, mest degat framför tvn och sen har jag och systeryster bakat pepparkakor. Varför vart de mycket roligare när man var liten?:P hmm, skit samma mys vart de iaf:) Händer under veckan då? hmm ska som sagt jobba och sedan ska jag fixa födelsedagspresent till Martina:) Dock lite sen sådan men eftersom jag legat hemma i 100 år känns de som så har jag inte haft möjlighet till att fixa detta men de ska jag göra under vecka så det är bara till att hålla ut Martina;P Ska även försöka fixa lite fler flyttlådor, känns som att mina flytta-hemifrån-grejer lite överallt^^

Cv)

Inga kommentarer: