lördag 23 april 2011

110423

Idag är det 3 dagar kvar tills jag och Fridolf åker till Magaluf, kommer bli såååå skönt!:D

Igår så vart vi på Hökensås och fiskade hela dagen. Vart massa mys! Så härligt och bara sitta där i skogen och fiska lite, njuta av solen, umgås med härliga människor och ta de lugnt:) Dock vart de ju inte så långt i början, vi vart bredvid ett par ryssar som spelade hög musik och skrek och höll på. Så vi typ satt och snackade en massa skit om dom och hoppades att de skulle dra snart så vi kunde ta deras plats^^ Sedan när de skulle dra kom de över till oss och frågade om vi ville ha deras mat som de hade grillat för att de blev så mycket över och de visade sig att de pratade svenska!:P haha, dessutom vart de sjukt trevliga, så de vart lite kulskoj sådär;P haha. Men efter att ha suttit och metat i flera timmar utan att få någon fisk, bara blivit bestulen på powerbait så byte jag till att bara kasta lite och tro faan att man får napp med en gång då;P haha så typiskt. Men som sagt vart en massa mysig dag och de tycker jag att vi får ta och göra om snart.

Vart hur trött som helst sen när jag kom hem och hade hoppats på en skön sovmorron idag men inte då. Klockan åtta började de hålla på här ute och grejja så de vart bara till att gå upp. Så idag har jag börjat packa lite eller packa och packa, har typ bara slängt i de grejer och kläder som jag vet att jag ska ha med mig i resväskan, haha. Finns det något tråkigare än att packa? Är dessutom ganska trött just nu så funderar på om jag ska ta och lägga mig på altanen i solen en liten stund och vila:)

Glad Påsk på er!:)

Cv)

Inga kommentarer: