söndag 10 april 2011

110410

Vilken kväll de vart igår!:) Allt vart bara grymt hela kvällen rakt igenom. Grym förfest, grym fylla, grym Jay, grymma människor och bara jätte grymt;P haha. Alltså de är faan kom-till-mamma-varning på den mannen;) Like a prayer vart ju lätt bäst, men alla låtar vart lika bra:) Efteråt gick jag, Zarah och Fridolf för att söka upp Esrael så vi kunde träffa Jay och ta kort;) haha. Jag vet att jag låter som värsta fjortisten nu but i don´t care!:D

Dagen idag har dock inte vart lika kul, är sjukt bakis och har sjukt ont i magen. Ingen bra kombination alls..Har legat och kollat på King Kong nu och det måste ju vara den sötaste och sorgligaste filmen som finns! Gillart! Som tur är så är jag ledig imorron också, ska endast jobba tisdag och torsdag denna veckan vad jag vet så har morrondagen på mig att vila upp mig också, vilket kan behövas haha.

Tack alla som gjorde kvällen så grym, ni är bäst!<3 Lätt att vi får ta en repris på denna kvällen;)













Cv)

Inga kommentarer: