onsdag 6 april 2011

110406

Då vart man ett år äldre nu och ett år närmare pensionen;) haha. Nej men dagen igår vart väldigt lagom, moster och Fridolf kom förbi på en liten fika eftersom alla andra vart här redan i lördags och firade, så de vart mys:) Idag så har jag inte gjort allt för mycket kan jag inte påstå, vart borta hos Martina en sväng och drack en tunna med kaffe;) alltid lika trevligt:)

Imorron hade jag och Fridolf tänkt att dra till Skövde och shoppa lite så de kan bli nice:) Funderar på att köpa mig en ny telefon då min verkar ge upp hoppet snart, faan segare än segast.. Är ju inte så jätte bra på vad de är man ska kolla eller vad man ska säga, kan kanske inte bara köpa en mobil för att den är fin, den måste ju vara bra också;P Så får kolla om min syster kan följa med som kan de där sakerna:P haha.

Jag och Fridolf ger alltid varann så seriöst presenter^^ Men hon tyckte att detta kunde komma till pass när vi drar till Magaluf;) haha. Batman-plåster, Bamse schampoo och balsam, fake pengar och kreditkort, kamera och lite hudlotion. Hur kunde du veta att jag önskade mig PRECIS detta?;)


Blev även lite lotter, presentkort och ett spel som man bli väldigt intressant att spela;) Fick även lite pengar av mami och papi som skulle gå till Magalufresan, fick välja euro eller handla från taxfreekatalogen;) hmm haha.


Alkohol är alltid bra;) Fick dock lite mer men de är redan uppdrucket (A) haha.


Fick även ett behövligt smyckesställ till men som ni ser blev de överfullt snabbt så skulle nog behöva ett till;) haha,



Min fina och goda cheesecake som jag bakade;)



Som sagt det vart en ganska lagom födelsedag och nu är det ett helt år till nästa, vilket iofs inte gör mig så mycket^^. 16.45, vad faan ska man hitta på under resten av dagen då? Detta är nackdelen med att vara ledig när alla andra jobbar, blir så jävla rastlös! Fridolf, kan du inte sluta jobba nu istället för 22.00;P


Cv)

Inga kommentarer: