fredag 8 april 2011

110408

Usch, de är faan storm ute idag! Precis vart ute på en promenad och de vart nästa att man blåste bort ju. Inte okej alls. Iaf, när jag vaknade idag så kände jag mig inte alls bra. Liksom ont i kroppen och överallt typ, men efter att ha legat i soffan typ hela förmiddagen så känns de bättre nu iaf och de är ju bra:) Igår så vart jag i Skövde typ hela dagen och shoppade med Fridolf och Anna, mysmys:) shoppade gjorde jag också, usch vågar inte ens räkna på hur mycket pengar jag slösade:P haha. Får väl säga som mamma säger "passa på medan du har pengar;)" haha ja de är ju en fördel om man ska shoppa:P Men det blev en ny telefon iaf, HTC desire Z, killen i affären försökte pracka på en massa skit, men det slutade med att han blev ganska ägd istället;) haha. Ibland är det bra att ha med sig en syster som kan en massa tekniska saker^^



En kavajliknande grej^^


Två t-shirtar, två linnen och en typ myskofta i en härlig färg:)


Ett par väldigt snygga sandaler som jag har kollat på ett tag, nu kunde jag inte låta bli längre;) Och ett par converse.


Telefon, parfym, solglasögon, läppstift (tantvarning? kanske men jag vart bara tvungen^^) och ett par fjäderörhängen. Har letat länge efter sådana så hittade jag dessa vill egentligen ha lite längre och lite mer fjädriga eller vad man ska säga, men dessa får duga:)

Som sagt så blev de lite shopping, är iofs alltid trevligt:) Fick papper från skatteverket idag också, jättekul att jag måste lägga typ 2100:- NOT;) Men det är ju bara till att pröjsa, inget mer med de liksom;P Imorron blir de party också på Dagnys, Jay kommer ju dit så självklart kommer jag att gå dit;) haha. Nej men de kommer bli skoj:)

Cv)

Inga kommentarer: