torsdag 14 april 2011

110414

Yey, idag är det 12 dagar kvar tills vi åker!:D kommer bli massa skönt, längtar så jag vet inte vad. Komma bort och få lite sol och värme, nicenice:) Idag har jag iaf jobbat, ganska skönt att ha något vettigt att göra om dagarna. Har dock suttit själv med Skåne hela dagen men de har gått bra:) Fick massa beröm av chefen och skånetjejerna också så de är ju bara till att suga åt sig;) haha. Blir även till att jobba imorron och på måndag, men då ska jag endast sitta med all pappersarbete som ligger och de är ju ganska nice at slippa ta telefonen emellenåt. Fick även mitt sommarschema och som de ser ut nu så blir det ganska soft. Inte lika mycket tid som de har vart de tidigare sommarna då jag har jobbat heeeela sommaren plus lite till. Så de blir skönt med lite extra ledighet, men sen kan de ju också tillkomma några dagar:)

Annars då? Är irriterad på hotmail förtillfället då de har spärrat mitt konto och kan inte komma åt min mail eller msn. Håller på och återställer mitt lösenord men de verkar ju inte vara de lättaste i världen direkt. Vet inte hur länge jag höll på med de igår och ordnade de till slut genom att svara på en massa frågor som skulle identifiera mig som ägare till konto och där blev jag godkänd och de skulle skicka en länk för att de skulle funka. Men har de skickat länken? nej! Blir knäpp på dem! Förhoppningsvis kanske den kan funka senare ikväll eller imorron.

Nu hade jag tänkt att ha lite torsdagsmys med mami, syster och Fridolf:)

Cv)

Inga kommentarer: