måndag 26 april 2010

100426

Ännu en dag på jobbet, vart en sjukt jobbig dag måste jag säga. Ringde på en del och fick bara en massa konstiga akuta grejer som måste typ lösas på en gång. Så det vart kanske inte så konstigt att jag gick hem med huvudvärk. Men efter att ha vart ute och gått en timma med Fridolf kändes det mycket bättre:) Massa mys och min och Fridolfs nya vardagssyssla:)

Har även precis pratat med söt-Emma och vi ska förhoppningsvis åka upp till Linköping i helgen, yey:) Massa skoj ska de bli, måste bara ta och kolla upp tåg annars får de nog bli lilla pärlan om Fridolf orkar köra hela vägen;P Saknar Linköping och SAKNAR EMMA! Så det känns som att de kommer bli en toppenhelg, trots att det bara är måndag, höhö^^

Måste även säga grattis till Elin som fyller år idag:)<3

Usch nu blev jag helt plötsligt massa trött. Vaknade typ upp i natt av att jag var jättepigg och kunde verkligen inte somna om trots att jag var tvungen för att orka upp till jobbet. Så jag har höllt på att somna flera gånger idag^^ Nicht gut, så de får bli sängen tidigt idag så jag kommer att orka upp till jobbet imorron igen. Sedan kommer jag antagligen att vara ledig resten av veckan så jag hoppas på fint väder då!

Cv)

Inga kommentarer: