tisdag 6 april 2010

100406

Faan vad jag hatar att vara sjuk! Ligger här hemma nu sjuk i feber och känner att jag även börjar får ganska ont i halsen och näsan rinner, yey eller inte.. Att vara sjuk är de värsta jag vet! Jag blir så jävla rastlös hela tiden men jag orkar inte göra nått pga den dumma febern. Så fort man gör nått blir man ju helt slut. Vart ute och gick med Gizmo förut idag och trodde faan att jag skulle dö när jag kom hem, fick ändå bara runt kvarteret som tar typ 10 minuter att gå runt, men fy fuck vad trött jag var. Hatar att vara sjuk! Hatar att ha feber! Hatar att vara rastlös men inte orkar göra nått! Hatar att man sover bort hela dagen! hmm..

Har som sagt inte gjort allt för mycket idag, hoppas iaf att jag kanske ska kunna jobba på torsdag annars lär jag ju blir galen här hemma. Iaf pratade med Emma alldeles nyss och jag vill åka till Linköping!! Såg i min kalender nyss att är ganska uppbokad två-tre helger framöver..:S men ska faan åka dit i slutet av april iaf och stanna lääänge:P haha.

Nee nu är jag jätte trött trots att jag sov i 8474464849 timmar för bara några timmar sen men sånt roligt liv har man när man har feber.. De enda positiva var att man fick tillbaka några tusen på skatten iaf. Yey.

Cv)

Inga kommentarer: