lördag 3 april 2010

100403

Nu vart de påsk och nu är man ledig tills på tisdag, gött!:P I torsdags efter jobbet så kilade jag och Fridolf iväg till Emma och påskade för henne, förvånad blev hon allt:P haha. Sedan spenaderad kvällen på hennes altan med vin, prat och en massa skratt. Massa mys vart de<3

Igår fyllde min bror år så grattis till honom:) Hade kalas med massa folk och de vart mys:) Fridolf stannade kvar länge och vi glodde på 2012, måste säga att den faktiskt vart ganska bra:)

Idag är de dags för fest!:) Är dock en aning sjuk med lite feber, halsont och snuvig men de stoppar mig inte från att festa ikväll, får ligga helt utslagen imorron i sådana fall:P Men först så kommer Emma hit om en liten stund och vi ska dricka lite kaffe och tjöta innan hon åker tillbaka till Linköping. Massa synd att hon inte kunde följa med ikväll ju.. Men vi har bestämt nu att vi MÅSTE komma upp snarast:P haha. Kom på mig själv nu med att skriva massa väldigt mycket i detta inlägget. Nee nu ska jag starta kaffebryggare innan Emma kommer;P

Cv)

Inga kommentarer: