söndag 11 april 2010

100411

Söndag, denna otroligt seg dag! Har ju inte hänt allt för mycket idag direkt:P Är värsta fina vädret ute idag men har jag vart ute för de? Nej, det är vid sånna här tillfällen som man skäms för att man sitter inne^^ Istället har jag legat in och halvt sovit halvt kollat på Rederiet:D haha jag vet, först Tre kronor och nu Rederiet men kan inte hjälpa de:P Så fort man kollat ett avsnitt är man fast. Vart nostalgi-trippen:P

Vad har man gjort ihelgen då.. I fredags vart jag iaf och jobbade, vart ganska segt faktiskt då det inte ringde på så mycket som vi trodde att de skulle göra då vi hade Skåne, så de vart helt okej. Sedan åkte jag och mamma iväg och köpte present till henne. Hon fick hitta nån fin tunika och köpa och så betalade jag^^ bra presenthandel tycker jag:P

Igår så firade vi mami lite som fyllde år och sedan kom Zarah hit på kvällen och vi hade massa mys<3 lagade mat och kollade lite filmer och så. Kollade värsta störda filmen som inte hade någon handling överhuvudtaget och vart ungefär 1000 gånger värre än alla american pie filmerna tillsammans, inte bra alls med andra ord.

Idag har jag som sagt inte gjort allt för mycket. Har precis tagit en dusch och ska snart ta och kolla på Gossip girl^^ Imorron är de dags för jobb igen.

Cv)

Inga kommentarer: