tisdag 25 november 2008

Tisdag

Har vart utan internet ett tag nu men nu är det tillbaka och de är ju nice:P
Förutom att man har ungefär 70 oläst mail och massa sånna grejer..
Helgen då
Vart hos Elin i fredags och kollade på idol och hade de lite mys. Sedan kollade vi även på en film som hette My Blueberry Nights, de vart en as konstigt film. Kan inte ens berätta vad den handlar om för de vet jag inte ens själv:P
Lördagen vart jag, Sara, Therese och Martina på bio:) Först vart vi och käkade lite och sedan kollade vi på Twilight och de vart nog en av de bästa filmerna som jag någonsin har ett och Robert Pattison som spelade Edward Cullen vart typ en av de snyggaste jag sett:P haha. DEn filmen kan jag verkligen rekommenadera. Det vart iaf en jätte mysig kväll:)

Igår vart de bara en månad kvar tills de är julafton, vart tar alla dagar vägen eller? På söndag är det liksom redan första advent. Fast det är ganska mysigt ändå:)

Nu blir det till att käka lite mat.
Köss!

Robert Pattison

Inga kommentarer: