torsdag 27 november 2008

27/11

När jag vaknade i morses kändes det som en sådan dag som man gärna hade hoppat över, helst sovit bort hela. Hade verkligen ingen lust alls att gå upp ur sängen. Men efter många om och men gjorde jag de iaf och man blev ju inte direkt gladare när man tittade ut genom fönstret och ser regn och blås. Buuu...

Fridolf ringde och frågade om jag skulle med och köpa tvättmaskin, följde med men tvättmaskinen fanns inte kvar som hon hade kollat ut. Så åkte ner till Inspiration och köpte en julklapp till mamma, så nu är alla mina julklappar färdigköpta^^ och sedan drog vi ner till Lindex och kikade lite.

Så nu har jag köpt klart alla mina julklappar PLUS att jag har slagit in dom. Är jag bra eller vad?:P haha. Det är inte ens december och jag är redan klar.. hum kanske är lite wierd eller också brås jag bara på min farmor;P
Köss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha carro jag har inte ens börjat med mina julklappar :D