söndag 30 november 2008

Feest!

Igår så vart de fest för Martina som fyllde 19, och fest vart de kan jag lova:P haha. Började kvällen med att dricka lite Tequila rose tillsammans med mami och sedan bar det av till Åsarp^^ Martina öppnade sin presenter som jag hoppas att hon blev väldigt glad för iaf:D Sedan bestod det av tårta, massa dricka, massa ciggaretter, massa skratt och dans:) Efter ett tag kom Danielas lillebror och Bengan och hälsade på också. Blev lite chockad över att se Bengan, har typ inte sett honom på 3-4 år så de blev en massa prat med honom. Sedan när partyhattarna vart på sne, klänningen full av tårta och serpentiner runt hela halsen vart vi redo för att åka in till Terrassen och måsta säga att jag hade så jävla kul där:D

Jag och Martina hittade en massa folk som bjöd oss på drinkar, träffade på en massa trevligt folk, fick pengar av en snubbe i gaderoben, Martina gjorde något man inte fick göra(Nämner inte vad men de vart för jävla kul:D) Sedan blev det till att dansa och dricka natten lång för att sedan komma hem och däcka i sängen.

Dagen idag har inte hänt allt för mycket kan jag säga, vart otroooligt bakis så har typ sovit bort hela dagen. Orkade upp för ett tag sedan och käkade lite mat och kollade på Gossip Girl. Så vad ska man säga liksom?^^

Tack tjejer för otroligt rolig kväll! <3

Inga kommentarer: