onsdag 12 november 2008

Ge mej tillbaka min sömn!

Fy fuck för sömnproblem. Seriöst är det någon som har något tips hur man kan få bort dom eller nått? Idag väckte min pappa mej klockan ett och ändå vart jag hur trött som helst bara för att jag knappt har sovit nått inatt. Och när jag väl har somnat har jag haft dom helt störda drömmarna..

Första drömmen började med att jag och Therese skulle åka tillbaka till Rhodos och det slutade med att köttätande insekter stora som hundar jagar oss och vi krashar till slut ner med våran helikopter som vi försökte fly med rakt ner i flera miljoner sånna insekter.

Andra drömmen började med att jag vart på Halloween fest hos Victoria fast i Cicci´s hus och det slutar med att alla håller på att drunka för att något rör eller något går sönder i huset.

Helt wierd och det känns så jävla verkligt att jag är typ är helt kallsvettig när jag vaknar och helt jätte pigg att det inte bara går att somna om.. Baaaah!
Ge mej tillbaka min sömn!

Annars idag har jag vart hos Emma och druckit en massa kaffe och snackat en massa skit. Det är alltid lika trevligt:) På lördag blir det vinkväll också^^ Enda nackendel var att det verkligen spöregnade när jag gick till Emma, så vart ju dundervlöt när jag kom dit. Och sedan så spöregnade de så klart när jag gick hem också. Men en massa frisk luft har jag iaf fått idag:P

Btw har det äntligen kommit ut avsnitt 8 av Heroes med svensk text:P Yey!:D så nu vet jag iaf vad jag har att göra imorron:P haha, iaf en stund;P
Köss!

Inga kommentarer: