söndag 9 november 2008

Sömn

Uusch, har fått tillbaka mina sömnproblem igen. Så har
sovit hur dåligt som helst de senaste dagarna..
Har haft två helt wierd drömmar två nätter i rad nu också.

#1
Den första börjar med att jag är hemma hos T fast det är S som bor där. G är också där och jag vart superkär i han och vi vart lite på g. Men sedan säger han till mej att han inte vill ha nått förhållande utan bara vill vara kk. Och jag svarar att jag redan har en kk och inte vill vara de med han. Då blir han som värsta stalkern och as jobbig så jag vill bara därifrån. Så jag och S ska åka därifrån och då befinner vi oss plötsligt i församlingshemmet. Innan vi satte oss i bilen så ringde F till mej och sa att hon ville ha tillbaka sitt Singstar och jag sa åt henne att de bara vart att hämta hemma hos mej. Då blev det helt tyst i luren och till slut la hon på. S frågade om hon blev sur och jag svarade att jag inte visste.
S - Sa du hallå två gånger och sedan hörde du ett klick?
- Ja?
S - Då är F jättesur på dej, hon kommer typ döda dej.

#2
Började med att B vart på besök hos mej fast jag bodde inte hemma utan bodde i min brors lägenhet. Jag skulle visst börja på någon mekaniker-linje grej där min pappa jobbade och B skulle också börja där. Så pappa visade oss runt och de enda som B ville se vart verkstaden eftersom de vart de enda som han kände igen. Till slut kom vi till matsalen och där slog vi oss ner i värmen. Och rätt som de är kommer typ halva min släkt dit. E började prata med mej om att hon tyckte att detta passade jätte bra för mej eftersom jag gillade att pyssla med grejer, så att skruva ihop muttrar passade mej. Sedan började hon prata om B och om det hade hänt nått än eftersom enligt F skulle han vara en jätte fin kille. Men vi hade bestämt oss för att bara vara vänner och sedan när jag och B skulle gå hem så stod min mamma på trappen och vart typ jätte sur för att jag träffade honom eftersom hon inte alls gillade honom. Sen när jag vart framme vid lägenheten så hade jag tappat bort B men tänkte att han nog hade tagit andra ingången. Så jag gick in för att hämta hunden som såg ut som en katt och mitt i alltihopa skulle jag byta skor och försöker istället få på mej att par plastglas. Men blir avbryten av att det ringer på dörren och där står två sjuksköterskor som undrar vart B är eftersom han vart så dålig. Jag säger att han är där nere och att han nog inte mådde så bra eftersom han inte
hade ätit och sjuksköterskerna ställer sig och börjar laga nuddelsoppa med kyckling till oss. Jag och B går ut och går med hundkatten i snöstormen.

Helt sjukt egentligen vilka drömmar man kan drömma:P
Ibland känns de så verkliga så när man vaknar undrar
man om det hände eller inte:P haha.

Nu blir det farsdag middag.
Köss!

Inga kommentarer: