söndag 27 juli 2008

Yey!

Yeees, äntligen har solen hittat hit!
Har legat ute och solat och badat nu
hela helgen. Lite färg har jag iaf fått^^
Har t.om fått färg på mina ben som jag aldrig lyckas
få nån färg på:O haha.

Igår vart de iaf crousing i Falköping och de vart förfest
hos Ida och Robin. De vart mys och de hade en jätte fin
lägenhet:) Sedan bara de av ut för att kolla bilar och
träffa lite folk. Träffade på en massa roliga människor, de
som är skoj när man går ut i Falköping är att man träffar
så mycket folk som man inte har sett på hur länge som helst.
Och de är skoj, men det är väl typ de enda roliga med att gå ut
i Falköping^^
Avslutade kvällen med lite käk på Happy Time och nej
Ida jag blev aldrig våldtagen på vägen hem;)
Tack godinar för en mysigkväll<3

Vissa saker ändras, så är de bara och de är liksom inte
mycket som man kan göra åt de. Men ibland så ändras
saker och ting alldeles för mycket och då blir det inte
till en sak som man rycker på axlarna åt utan en sak som man
går och grubblar på och som liksom klämrar sig fast ihjärnan.
Hur ska man göra liksom?

Uusch jag känner verkligen inte för att jobba imorron.
Är det någon som vill åka och jobba åt mej?
Seriöst jag hatar alla dessa Blinningar!
Blev biten av en häromdagen på benet och det
visade sig att jag vart allergisk mot dom. Så benet
svullnade upp och blev typ dubbelt så stort som
de andra och de gjorde ont så in i helvete!
Men nu är det typ "läkt" så fick jag ett bett på
rygg i dag istället. Jävla as!

Jag är kär!
Takida - Curly Sue har totalt stulit mitt hjärta!

1 kommentar:

Anonym sa...

curly sue är GRYM!! <3