tisdag 15 juli 2008

Rubrik

Seriöst vad alla flyttar?!
Jag vill också flytta hemifrån!^^
Men en bra början till att ens tänka
tanken att flytta hemifrån vore kanske att
jag fixade mej ett jobb först, som inte bara sträcker
sig över sommaren:P

Är ensam hemma helgen som kommer nu och
de ska bli så otrooooligt skönt!
Zarah, Ida med pojkar och kanske Therese ska
komma hit en sväng på fredag så ska vi grilla
och ha de mys:) Sedan kanske de bär av
till Cicci på lördag, hmm får se hur jag ska göra.
Blir nog en lugn helg iaf, är typ fortfarande helt slut
från förra helgen och nej det vart inte för att jag
söp skallen av mej utan för att jag jobbade heeeela
helgen. Men nu efter en veckas jobbande
har jag ledigt i två dagar, yey:P haha.

Jag och Mamma hade tänkt att vi skulle sola och bada,
men solen behagade inte att komma fram idag. Så vi
har städat i tvättstugan ist^^
Där vi kom fram till att jag tycker att de är ganska
skoj att köpa påslakan set, har typ tio par eller nått:P haha.

Träffade på min kära broder igår också som kom hem
från Bulgarien i fredags. Kan ju säga att de vart min bror
som åkte men en neger som kom hem. Fy helvete
va brun han är! Så brun vill jag också vara när vi
kommer hem från Rhodos:D

Bajj Bajj Lovers!

Inga kommentarer: