fredag 18 juli 2008

Mysfredag :)

Idag har de vart en riktig mysfredag.
Jobbade kort dag idag vilket vart otroligt skönt,
så när jag kom hem la jag mej ner och sov en stund
men väcktes av att telefonen ringde. Så de vart bara till att
gå upp och kila ut med hunden en sväng.
Finns det egentligen något som är så skönt som
att vara ensam hemma? Att ha ett stort jävla hus helt
för sig själv? Jag tycker att det är underbart ;)

Zarah, Ida, Robin och Robin har vart här under kvällen och
hållt mej och vovven lite sällskap:)
Vi grillade god mat och drack gott vin. Sedan vart de tänkt
att vi skulle kika på film som Ida hade fixat men det slutade med
att vi kollade en kvart på den och satte oss på balkongen
och spelade spel och drack ännu mer vin ist ;)
Med Andra Ord är nog ett av de roligaste spelen som finns, garvade
ibland så jag vet inte vad:P haha.
- Prästens kung? Påven!
- Det du tar när du är gravid? P-piller!
- Där ligger Gekås? Ulricehamn!
- Han kungen, whoooa?! Michael Jackson!

Haha, tack sötingar för en mysig kväll:)

Nu ska jag och Gizmo krypa ner i sängen och
kolla på lite Vänner :)

Köss Lovers!

Inga kommentarer: