onsdag 2 juli 2008

Sooool!

Wiie idag har de vart soligt och jättevarmt:)
Så jag tänkte att nu får jag allt ta och ligga och pressa
lite så jag inte ser ut som en blekfis när vi ska till
Rhodos och klantig som jag är så glömde jag smörja
in mej. Så nu ser jag ut som en kräfta på mina små axlar :/
Men som tur är blir det brunt sen^^

I natt kommer Fridolf hem med:)
Så imorron blir det att ligga vid poolen, vad lyxigt de lät:P,
och så får hon berätta allt roligt som hon har vart med om:)

Gött att de blev fint väder nu när jag är ledig i två dagar:)
Men självklart så hade jobbet ringt när jag vaknade imorses,
skulle säkert ha hoppat in och jobbat men eftersom de bara ringde
till hemtelefonen som jag inte hör från mitt rum får de
skylla sig själva^^

Zarah kom förbi en stund förut med, alltid lika trevligt:)
Vi bestämde oss nästan för en bingotur imorron ;) haha.

Bingotanten Caroline ;D

Inga kommentarer: