onsdag 16 juli 2008

Onsdag

Min lediga dag idag men fick jag sova ut för de?
Åhh nej, halv sju ringer de från jobbet och
frågar om jag kan jobba från 7-15, njaa skulle inte tro de.
Hade isf en halv timma på mej att göra lunch, göra mej
iordning, cykla till jobbet och sedan vara där sju ombytt och
klar. Så njaae...
Och kunde jag somna om efter de hade ringt?
Njaae inte de heller, så nu är jag en aning trött.. Baaah!
Nu så ringde chefen igen och frågade om jag kunde jobba
åt en imorron ist, så de blir till att jobba delad tur imorron..
De är inte direkt så skoj, men får tänka på att de blir
pengar iaf.

Ohh Backyard Babies släpper nytt album den 13/8!!!
Yey!!:D Hade gärna gått på deras spelning i Göteborg den 14/8
jobbar då,men de har en spelning i Huskvarna den
22/8 vilket är perfekt eftersom jag har slutat att jobba
då. Någon som är på? :D

Den låten går förtillfället på högvarv här hemma;)

Inga kommentarer: