onsdag 12 september 2012

120912

Det har varit en händelserik veckan redan trots att det bara är onsdag. Veckan började med att älsklingen vart med om en olycka på jobbet:( som tur är gick de bra iaf! Och idag i "skolan" fick jag ett sms ifrån en fd kollega som numera jobbar på ett annat företag och skrev att jag skulle ringa henne när jag hade tid då hon hade ett jobb som skulle kunna intressera mig:) Sagt och gjort ringde jag henne och blev typ "erbjuden" ett soft jobb med bra lön dock lite obekväma arbetstider och då det ligger utanför Skövde med lite få bussar blir det ju lite problematiskt. Så skulle tänka på de lite och även kolla med mina lärare om jag kunde gå ifrån för intervju. Vilket inte vart några problem så ska dit på fredag och kolla läget typ och efter att ha pratat med Metso igen så hade hon pratade med chefen som jättegärna ville ha mig och så hade de även kollat bussar, närtrafik osv så att jag skulle kunna ta mig dit ut:)

Så vad som händer på fredag får vi se och skulle de vara så att man får jobbet så får man väl gå in på en bra körskola och säga att jag vill ha körkort inom 2 veckor och det ska kosta max si och så och så får de hjälpa mig:P

Sitter här nu med datorn i knät och en söt-Doris bredvid mig som "slår" tassen på mig hela tiden och vill bli klappad:P Nu blir det nog lite glass på de tror jag;)

Cv)

Inga kommentarer: