måndag 27 augusti 2012

120827

Idag firar jag och älsklingen ett år tillsammans!♥ Dock är det lite trist att vi inte kunde fira detta idag då jag skulle till min utbildning men vi firade det i helgen så det räckte och blev över:P Vi spenderade hela dagen på Skövde Arena där vi hade det massa skönt nere på relaxavdelningen och badade gött i bassängen. På kvällen vart det mat på Mangos med efterrätt;) Massa gott vart de men var helt stoppmätt när man gick därifrån:P Sedan somnade vi båda två i soffan^^haha. Men mysigt hade vi det iaf;)

Idag då så skulle jag börja på min utbildning som jag ska gå på Lerina. Vi hade mest massa genomgångar och gick igenom vad det är vi ska göra i ca 17 veckor så vi slutade redan vid 11 igen så vart en liten mjukstart sådär;) Så nu blir det enskilt samtal på onsdag och sedan kör vi igång på fredag!:) Känns väldigt bra faktiskt, dels att det verkar vara en helt okej utbildning och sedan att man har nått att göra på dagarna och kommer upp i någorlunda vettiga tider. 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen dock:P Har redan färgat håret på Anna och startat ett tvätt^^Väntar på att min kära kusin ska sluta för dagen iofs så att man kan slå en pling till henne;)

Cv)

Inga kommentarer: